خب! حجم اطلاعات آنالیز اینستاگرام بالاست و شاید در نگاه اول شما بترسید و آنالیز اکانت خود را به تعویق بی‌اندازید.
برای این‌که کمتر احساس سردرگمی کنید، به چند نکته برای استفاده از این آمار برای شما، اشاره می‌کنیم.
قبل از شروع به تجزیه و تحلیل داده ها ، بسیار مهم است که از هدف اصلی خود برای استفاده از اینستاگرام آگاهی داشته باشید. آیا استراتژی شما برای هدایت بازدید کنندگان به وب سایت است؟ یا شاید اینستاگرام شما به عنوان یک انجمن ایجاد شده تا مشتریان بتوانند ایده‌های خود را با شما به اشتراک بگذارند. شاید شما برای افزایش آگاهی از برند در بین مخاطبان هدف خود، اکانت اینستاگرام ساختید.
برخی از پست‌ها ممکن است برای هدایت آگاهی تنظیم شده باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است سعی در فروش محصولات داشته باشند. برای استفاده از تجزیه و تحلیل اینستاگرام به نفع خود، باید بدانید که دقیقا با تولید محتوا به دنبال چه چیزی هستید.

در اینجا سه معیار با سه هدف اصلی را برای شما شرح می‌دهیم:

۱) ایجاد آگاهی از برند

اگر شما یک شرکت جدید به دنبال ایجاد نام برای خود هستید و یا یک شرکت قدیمی در تلاش برای ورود به یک بازار جدید یا راه اندازی یک محصول جدید، احتمالا اینستاگرام بهترین مکان برای ایجاد آگاهی از برند شما باشد.
ایجاد آگاهی از برند، یکی از بهترین اهداف برای فعالیت در اینستاگرام است، چون به احتمال زیاد مخاطبان هدف شما در اینستاگرام حضور دارند.
روی این سه معیار متمرکز شوید:

تعداد فالوور: رشد فالوورها مساوی با رشد در ایجاد آگاهی از برند است. اگر شاهد افزایش اکانت‌های جدیدی که شما را فالو می‌کنند هستید، در واقع برند شما در اینستاگرام دیده شده است.
برخی از راه‌های مفید برای رشد فالوورهای شما: تبلیغات هدفمند انجام دهید، با برندها کمپین‌های مشترک برگزار کنید. با راه اندازی مسابقات کاربران را ترغیب کنید تا اکانت شما را فالو کنند، دوستانشان را در زیر پست‌های شما منشن کنند و پست‌های شما را لایک کنند.
Impressions : هر چه افراد بیشتری پست‌ها و استوری‌های شما را ببینند، به نفع شماست. اگر به دنبال افزایش آگاهی از برند هستید؛ مطمئن شوید که لایک و کامنت و مشارکت با پست‌ها و استوری‌های شما رو به افزایش است.
Reach: این بخش میزان دسترسی به پست و استوری و اکانت شما را بررسی می‌کند. تفاوت بین Impression و Reach این است که Reach به اکانت‌های منحصر به فرد توجه می‌کند (نه تعداد کلی بازدید با اکانت‌های تکراری).
وقتی صحبت از آگاهی از برند می‌شود، Reach یکی از مهم‌ترین پارامترهاست.

مطالعه کنید: افزایش لایک در اینستاگرام | ۱۲ راه‌ جادویی گرفتن لایک بیشتر

۲) هدایت بازدیدکنندگان و یا فروش

این یک هدف بسیار رایج در بین بازاریابان است. چه کسی فروش بیشتری نمی‌خواهد؟ چندین استراتژی وجود دارد که می‌توانید برای هدایت فروش از طریق اینستاگرام استفاده کنید، از جمله اجرای تبلیغات هدفمند و ارسال پیشنهادات ویژه برای فالوورها. اما چگونه می‌توانید موفقیت آنها را ارزیابی کنید؟
از این سه معیار غافل نشوید:
Website clicks : در تبلیغات، پست‌ها و استوری‌ها؛ شما مخاطبان را ترغیب به خرید و یا پرکردن فرم اطلاعات شخصی در وبسایت خواهید کرد. اگر بدانید که چند نفر این کار را انجام داده‌اند، به شما نشان خواهد داد که تلاش‌های شما در زمینه مناسبی انجام شده و یا نه.

Call clicks/email clicks: تماس تلفنی و ایمیل نشانه‌های خوبی برای تبدیل مخاطب به مشتری هستند. افزایش در آنها نشان دهنده رشد هدایت بازدیدکنندگان است.

Follower hours/days : توجه آنالیز اینستاگرام  به زمانی که مخاطبان شما آنلاین هستند، به شما در بهبود استراتژی اینستاگرام، کمک خواهد کرد. بهتر است که شما در ساعت‌های پربازدید، محتوای خود را ارسال کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

۳) ساختن یک اجتماع

با وجود محتوای سرگرم کننده و محتواهای جذاب بصری؛ مکان بهتری از اینستاگرام برای ایجاد تعامل و ساخت یک اجتماع نمی‌توان پیدا کرد.
اگر این هدف اصلی شماست، پس باید معیارهای زیر را بطور مداوم نظارت کنید، پاسخ دهید و ارزیابی کنید:

Comments : افراد یک جامعه صحبت می‌کنند. چه راهی بهتر از این که در پست‌های شما صحبت کنند؟ همچنین به شما فرصتی برای پاسخگویی و تعامل با اعضای اجتماع می‌دهد.
به عنوان یک قانون کلی، یادتان باشد که هرگز نظران را نادیده نگیرید؛ چه کامنت‌های مثبت و چه کامنت‌های منفی.
Story Replies: پاسخ‌هایی که فالوورهای شما به استوری‌ها می‌دهند یک راه عالی برای ارزیابی میزان فعالیت اجتماع شماست.
اگر شما می‌خواهید که با فالوورهایتان یک اجتماع را تشکیل دهید، حاستقاده از استوری یکی از بهترین ابزار برقراری تعامل با آنهاست.
اگر مخاطبان استوری شما، وقت می‌گذارند و به استوری پاسخ می‌دهند؛ این یک دستاورد عالی برای شماست.
Engagement : و سرانجام، تعامل برای ساختن یک جامعه از مخاطبانتان بسیار حیاتی است. تعامل مخاطبان با تبلیغات، پست‌ها، استوری‌ها و پروفایل خود را دنبال کنید تا مطمئن شوید در مسیر درست تلاش می‌کنید.

ابزار آنالیز اینستاگرام

خیلی از ما در طول روز وقت سر خاراندن نداریم. گاهی اوقات گشتن در بین داده‌های آنالیز اینستاگرام در بخش‌های مختلف، می‌تواند وقت‌گیر و ناامید کننده باشد.
یک خبر خوب!
ابزاری وجود دارد که ردیابی و ارزیابی آنالیز اینستاگرام شما را سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند.


akhbar tecnolozh5 اینستاگرام ,یک ,آگاهی ,ایجاد ,برند ,مخاطبان ,آگاهی از ,از برند ,شما را ,شما در ,در اینستاگراممنبع

۳ روش اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی روی کامپیوتر

پروفایل تیک تاک نوجوان مسلمان آمریکایی به خاطر انتقاد از چین معلق شد

اوپو رینو 3 با روزنه‌ روی نمایشگر مخصوص دوربین سلفی معرفی می‌شود

آلودگی نوری چیست و چه تاثیراتی بر زندگی موجودات زنده می‌گذارد؟

مدیریت اطلاعات ذخیره شده در سیری توسط کاربران

جاویدنیا: در صورت فیلتر بی مورد کسب‌وکار، نهاد درخواست دهنده باید پاسخگو باشد

گوشی جدید وان پلاس 7T معرفی شد

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خرید آنلاین لاستیک میشلن منابع آموزش فارسی برنامه نویسی آزانس مسافرتی ارز دیجیتال هاستینگ بهترین مدل ترازو انواع دستگاه آسیاب توس شکن خراسان عشق یکطرفه ارزان ترین فروشگاه اینترنتی دانلود اهنگ جدید