حدود یک ماه پیش، استارتاپ رِیلی (Relay) وب‌سایت خود را رونمایی کرد که در آن، تصاویری از کودکان خوشحال با اظهارنظرهایی از والدین آن‌ها درباره‌ی دستگاه جدید شرکت دیده می‌شد. والدین با دستگاهی ۵۰ دلاری با قابلیت تماس صوتی، می‌توانند با کودکان خود صحبت کنند و از مکان آن‌ها نیز مطلع شوند. درواقع رِیلی ادعا می‌کند با دستگاه جدید، دیگر به خرید گوشی‌ هوشمند برای کودکان نیازی نیست و نگرانی والدین تاحدودی کاهش می‌یابد.

رِیلی فعالیت و مأموریت کسب‌وکار خود را مبتنی‌بر ارتبا‌ط‌های خانوادگی شروع کرد. پس از مدتی، کسب‌وکارهای متعدد در حوزه‌های هتل‌داری و تفریح و سرگرمی و موارد مشابه، به ظرفیت‌های دستگاه ارزان‌قیمت این شرکت پی بردند. آن‌ها این ایده را داشتند که از رِیلی به‌جای دستگاه‌های بی‌سیم واکی‌تاکی گران‌قیمت و سنگین استفاده کنند. تعدادی از همین کسب‌وکارها سفارش‌ خرید را برای استارتاپ مذکور ارسال کردند. کریس چوانگ، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار رِیلی، می‌گوید تعداد سفارش‌ها بیش از انتظار آن‌ها بود و ایده‌ی جدیدی برای توسعه‌ی کسب‌وکار خلق کرد.

درخواست‌های خرید بی‌شمار کسب‌وکارها، رِیلی را مجاب کرد تا نسخه‌ای تجاری از دستگاه خود طراحی و تولید کند. آن‌ها نمونه‌های جدید را با طراحی حرفه‌ای‌تر و رنگ‌های سیاه و سفید تولید کردند که برای شرکت‌های دارای کارمندان زیاد و محیط کار غیردفتری، مفید محسوب می‌شد. طراحی ساده‌ی رِیلی که با یک دکمه امکان صحبت‌کردن را به کاربر می‌دهد، روشی سریع برای برقراری ارتباط بین کارمندان و کارگران است. به‌علاوه، می‌توان از آن به‌عنوان ابزار ارسال پیام‌های اورژانسی هم استفاده کرد که با سرعت سریع ارسال پیام را ممکن می‌کند.

رِیلی درکنار دستگاه خود، وب‌اپلیکیشن هم ارائه می‌کند. مدیران با استفاده از محیط اپلیکیشن در لپ‌تاپ می‌توانند با کارمندان خود ارتباط برقرار کنند. امروز رِیلی با عرضه‌ی دستگاه خود برای کسب‌وکارها، بازار هدف بزرگ‌تری را نشانه گرفته است. آن‌ها اکنون به والدین نگران محدود نیستند و حتی شاید سهمی از بازار سه‌میلیارد‌دلاری واکی‌تاکی را تصاحب کنند.

عملکرد ضد گوشی هوشمند

استارتاپ رِیلی شعبه‌ای از شرکت ریپابلیک وایرلس (Replublic Wireless) است که به‌عنوان اپراتور وایرلس، خدمات و بسته‌های اسپرینت و T-Mobile را در بسته‌های متفاوت می‌فروشد. ریپابلیک وایرلس فعالیت خود را از سال ۲۰۱۱ شروع و بسته‌های جدیدی همچون پیامک و تماس نامحدود را با استفاده از شبکه‌ی وای‌فای ارائه کرد که سبک جدیدی از خدمات به مشتریان محسوب می‌شد. درواقع در بسته‌های مذکور، شبکه‌ی سلولی به‌عنوان آخرین گزینه برای کاربر عمل می‌کرد. به‌هرحال، بسته‌های پیامک و تماس نامحدود از آن زمان به استانداردی در میان اپراتورها تبدیل شدند.

استارتاپ ریلی / Relay

چوانگ می‌گوید تخصص تیمش در حوزه‌های وای‌فای و شبکه‌ی سلولی به تولد استارتاپ رِیلی انجامید. کارمندان دارای فرزند ریپابلیک برای تماس با کودکان خود به روشی نیاز داشتند و البته به تهیه‌ی گوشی هوشمند برای آن‌ها نیز علاقه‌مند نبودند. او درباره‌ی ایده‌ی اولیه و هدف‌گیری بازار می‌گوید:

همیشه بخش‌های متعدد بازار را در نظر گرفته‌ایم. کودکان و سالمندان و کسب‌‌وکارها بخشی از اهداف ما را پوشش می‌دادند. ابتدا تصمیم گرفتیم کار خود را با کودکان شروع کنیم؛ چون در خانه‌های خودمان نیز مشکلات مشابهی تجربه کرده بودیم.

منبع:
https://www.zoomit.ir/2019/11/27/342808/50-dollar-device-finally-kill-off-walkie-talkie/

akhbar tecnolozh5 رِیلی ,آن‌ها ,دستگاه ,کودکان ,بسته‌های ,بازار ,خود را ,کرد که ,با کودکان ,را با ,استارتاپ رِیلیمنبع

۳ روش اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی روی کامپیوتر

پروفایل تیک تاک نوجوان مسلمان آمریکایی به خاطر انتقاد از چین معلق شد

اوپو رینو 3 با روزنه‌ روی نمایشگر مخصوص دوربین سلفی معرفی می‌شود

آلودگی نوری چیست و چه تاثیراتی بر زندگی موجودات زنده می‌گذارد؟

مدیریت اطلاعات ذخیره شده در سیری توسط کاربران

جاویدنیا: در صورت فیلتر بی مورد کسب‌وکار، نهاد درخواست دهنده باید پاسخگو باشد

گوشی جدید وان پلاس 7T معرفی شد

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

بهترین متخصص قلب و عروق در تهران مهرآرا تیوا املاک منطقه 22 خرید زمین کشاورزی در فیروزکوه دانلود سریال های ایرانی و خارجی سریال ناب دست نوشته های پوبون انواع پارکت لمینت بزرگترین سایت دانلود همه چیز در مورد امینم | Eminem Video